poniedziałek, 20 lutego 2012

Nie jestem seryjnym mordercą - Dan Wells


Opis
Miasteczkiem Clayton wstrząsa seria tajemniczych morderstw. To moja obsesja. Muszę się dowiedzieć, kto zabija. Mój terapeuta twierdzi, że sam mam cechy seryjnego mordercy. 95% procent seryjnych morderców w dzieciństwie unikało ludzi, podpalało i dręczyło zwierzęta, ale to przecież nie oznacza, że każde pokręcone dziecko wyrasta na zabójcę, prawda?
John Cleaver, lat 15, diagnoza: antyspołeczne zaburzenia osobowości/ obsesyjnie zainteresowany seryjnymi mordercami/ może być niebezpieczny.
Nie jestem seryjnym mordercą. Ale mógłbym nim być.

Ciemna strona natury
Z tytułu można wywnioskować iż jest to kryminał albo thriller i po części tak jest tylko, że jest on połączony z horrorem. Sceny dantejskie, które są tam opisywane chwilami to mnie po prostu przerażały. Te opisy balsamowania zwłok czy po prostu opis rozszarpanego ciała. Książka opisuje zmagania 15-latka z jego własnym wewnętrznym demonem ale również tym prawdziwym w realnym świecie, którym się okazuje..... Próbuje go przechytrzyć i zabić. Ale czy mu się to uda ? Czy John będzie tym samym chłopakiem co na początku historii ? A może ta sprawa go zmieni ? Tego dowiecie się czytając "Nie jestem seryjnym mordercą" Dana Wellsa. I tak na koniec: język jest stosunkowo prosty, fabuła ciekawa. Trochę treści psychologicznej się w niej znajduje owszem ale nie jest to ciężka pozycja. Ogólnie to bardzo mi się podoba ta książka i już się zabieram za następną część. Gorąco polecam.       

Książkę otrzymałam od wydawnictwa 


za co bardzo dziękuję. 

18 komentarzy:

  1. Tak samo jak Ty planuję się zapoznać z całą serią książek Pana Wellsa, z tym że, Ty już pierwszą przeczytałaś, ja jeszcze nie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Książkę mam za sobą i mi również przypadła bardzo do gustu. Teraz jestem w trakcie lektury "Pana Potwora", mam nadzieję, że wywoła we mnie podobne uczucia jak 1 tom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam zamiar ją przeczytać:) Lubie podobne powieści, zwłaszcza jeśli są nietypowe:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka raczej nie dla mnie chyba ją sobie odpuszczę. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie czytałam, ale od jakiegoś czasu mam taki zamiar ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba ją przeczytam lubie takie zagadkowe , ostatnio też czytałam coś podobnego tylko ,że dziewczyna miała wizje i musiała odkryć ich przesłanie , które potem się sprawdzają "biały płomień na magie" polecam . :) A twój blog jest super , pierwszy raz na nim jestem ,ale mam zamiar częściej trudno jest znaleść dobrą książke , dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dlaczego wydawnictwa wysyłają ci książki ? Tzn. co takiego robisz ? :PP

    OdpowiedzUsuń
  8. Już od jakiegoś czasu planuję przeczytać "Nie jestem...". Twoja recenzja mnie w tym utwierdziła :)
    Zapraszam do mnie na nn.

    OdpowiedzUsuń
  9. Proszę o odpowiedź na pytanie na poprzednim Twoim Blogu ;D
    Pozdrawiam - Diana ;D też mam tak na imię ale raczej wole DEJZI ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. No witaj :) bardzo super blog :) Czytam cały czas a tu wejdź na mój przeczytaj http://www.ksiazkatomojswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytam Twojego bloga i dziękuję Ci za wpis
    oraz zapraszam także do moich recenzji książek na stronę
    http://dodeski.pl

    Gorąco polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, mam trochę książek do sprzedania w super cenach. Może ktoś się zainteresuje :)

    http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=23550079

    OdpowiedzUsuń
  13. hej swietny blog zapraszam do mnie ;) dodałam cie do ulubionych ;) pozdrawiam ja dopiero zaczynam blogowanie
    http://czytadlamlodziezowe.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią zapoznałabym się z tą serią;)
    Zapraszam do mnie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie małe wyzwanie dla moli książkowych. Chciałabym stworzyć listę najlepszych książek jakie kiedykolwiek można przeczytać. Zapraszam gorąco, mam nadzieję, że pomysł spodoba się wielu osobom, gdyż im więcej osób tym więcej książek ;)! word-is-infinite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz fajnego bloga, napisz coś jeszcze...
    http://aktualnosci-ksiazkowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Do you have any video of that? I'd like to find out some additional information.



    Here is my weblog; Lavon Neuman

    OdpowiedzUsuń
  18. I believe everything posted was actually very reasonable.

    However, what about this? suppose you were to write a killer headline?
    I ain't suggesting your content is not solid, however what if you added something that grabbed people's attention? I mean "Nie jestem seryjnym morderc� - Dan Wells" is kinda plain. You should peek
    at Yahoo's home page and see how they write article titles
    to grab people to click. You might try adding a video or a related pic or two to grab readers excited
    about what you've got to say. In my opinion, it would bring your posts a little bit more interesting.


    Also visit my weblog: gta 5 for android

    OdpowiedzUsuń