niedziela, 18 września 2011

Ambicja - Kate Brian + małe porządki

Opis
Walka o ukochany internat i… życie. Reed Brennan stoi przed nie lada wyzwaniem. Po ostatniej szalonej imprezie dyrekcja zagroziła zamknięciem Billings. Jako prezeska, Reed nie może do tego dopuścić.
Jedynym rozwiązaniem jest zbiórka pięciu milionów dolarów dla szkoły. Tylko jak to zrobić? Zwłaszcza gdy ktoś notorycznie jej w tym przeszkadza, a w dodatku rzuca ją chłopak. Wszystko wydaje się sprzysięgać przeciwko Reed.
Czy dziewczynom uda się uratować ukochany internat i przyjaźń? Czy Reed uda się odzyskać zaufanie Josha? Czy ujdzie z życiem?

No i korona spadła
Kolejna odsłona jakże "idealnego" świata ekskluzywnej szkoły Easton Academy. I znowu powracamy do pełnego intryg, spisków i kłamstw życia Reed Brennan. W tej części nasza prezeska musi uratować swój ukochany internat Billings. Tylko niezbyt sobie radzi z tym wszystkim. Jak zawsze autorka i tym razem nas nie zawiodła. Po ostatniej części postawiła sobie wysoko poprzeczkę, ale wydaje mi się, że to nie był wcale kłopot żeby ją podnieść bo i w tej części Brian sie postarała i zadziwiła nas nie jednym zwrotem akcji. Po skończeniu książki zostaje nam niedosyt, ponieważ mamy więcej pytań niż odpowiedzi. I tylko zacieramy rączki żeby jak najszybciej dostać następna część w swoje łapki. Język jak zawsze jest prosty no po prostu młodzieżowy. Pomimo, że jest to w większości kryminał (szczerze to nie wiem dokładnie do czego to zaliczyć) to nie brakuje nam również humoru i wątku miłosnego. Czyta się ją jednym tchem. Osobiście nie mogła się od niej oderwać. Strasznie mnie wciągnęła. (zresztą jak wszystkie części) Akcja dzieje się szybo ale bez przesady. Tak się zatraciłam w tej serii, że nawet nie widzę w niej żadnych minusów (a może to dla tego, że wcale ich nie ma?). Gorąco polecam wszystkim nie tylko fanom Kate Brian!!!


Forum o tej serii: www.private.fora.pl 

--------------------------------------------------------------------------------------
Żeby nie było to taka gwiazdka oznacza, że książka jest moim numerem 1. W ocenie oznacza 7/6.

-------------------------------------------------------------------------------------------
 A teraz małe informacje:
Od jakiegoś czasu zbieram się na takie małe porządki no i w końcu je zrobiłam. 

Przykro mi oświadczyć, że z zakładki "Moja lista blogów" usunęłam aż 10 blogów. Dlaczego?
A ponieważ nie mają mnie w swojej liście odwiedzających albo od miesiąca nie umieściły żadnego posta. No bo niby z jakiej racji ja mam ich reklamować skoro oni tego nie robią?? 

Mały plus polega na tym, że również dodałam jednego bloga do tej listy z czego bardzo się cieszę.

Dziwi mnie to, że ostatnio coraz mnie komentarzy dostaję i nie wiem czemu. Fakt ostatnio posty dodaję rzadko i komentarze też (wynika to z tego, że całe dnie siedzę w szkole a po niej muszę mieć jeszcze czas na odrabianie lekcji i naukę bo w technikum to już nie zabawa a moje akurat jest bardzo wymagające) ale jak tylko mam chwilę to staram się to nadrobić. Więc jeśli dalej tak pójdzie będę zmuszona zamknąć bloga, bo po prostu nie będę miała już żadnych motywacji aby na nim pisać.

10 komentarzy:

  1. Nie wydaje mi się, żeby to była książka dla mnie. Chociaż tak wysoko oceniasz, to sobie odpuszczę. A co do szkoły - zgadzam się, że potrafi popsuć to i owo;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ocena zachęcająca, ale nie wiem czy już nie wyrosłam z książek tego typu...
    a spadającą ilością komentarzy się nie przejmuj. u mnie jest podobnie, ale liczy się by pisać dla własnej przyjemności, a nie satysfakcji innych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 1) Książkę z pewnością przeczytam...
    2) Cieszęię ,że nadal jestem w twojej liście blogów.
    3) Mam nadzieję ,że nie zamkniesz bloga i trzymam za ciebie kciuki. :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem się zdarza, że jest mniej komentarzy, trzeba przeczekać a znów powrócą. Ja z bite pół roku pisałam dla nikogo na początku ;)

    Co do ksiażki... chyba przeczytam, jak kiedyś znajdę w bibliotece czy coś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Książkę przeczytam,na bank.Rozumiem cię szkoła potrafi zwalić się na głowę.Mam wielką nadzieję że jednak nie zawiesisz bloga ponieważ bardzo lubię twoje recenzję.Dzięki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Skoro piszesz tak pozytywnie o książce, pewnie przeczytam :) A co do komentarzy, nie masz się co przejmować, w roku szkolnym raczej nikt nie narzeka na nadmiar czasu więc mało kto postanawia przeznaczyć swój na odwiedzanie blogów, tak to już jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję że nie zamkniesz bloga co do książki może przeczytam jak tylko znajdę chwilę czasu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jedyna książka tej autorki, jaką czytałam jest 'Tylko dla wybranych' i zdaje się, że to ta sama seria, o której właśnie piszesz. Książka bardzo mi się podobała, więc jeśli trafię gdzieś na kolejne części, na pewno przeczytam.
    Pozdrawiam :)

    P.S. Nie tylko komentarze świadczą o popularności bloga. Czasem jest lepiej, czasem gorzej, ale nie należy podejmować pochopnych decyzji. Szkoda byłoby, gdybyś usunęła bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam w planach, bo teraz raczej nie mam czasu na ambitniejsze książki

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham całą serie *-* Z niecierpliwością czekam na następną część <3 Zgadzam sięco do oceny książki jlkfgjflgdfngfdvc Kocham <3

    OdpowiedzUsuń