środa, 7 września 2011

Stosik


 1.Stephen King - Łowca snów
2. Alexandra Pavelkova - opowieść o Vimce
3.Anne Rice - Memnoch diabeł
4.Agata Christie - Tajemnica Wawrzynów
5.Kate Brian - Ambicja


----------------------------------------------------------------------------------------------
Przepraszam, że ostatnio nie komentowałam waszych blogów ale po prostu miałam małe problemy z komputerem a zresztą też zbytnio nie miałam czasu bo teraz siedzę od 7 do 15 w szkole i tak praktycznie cały tydzień. Zresztą notek ostatnio tez nie dodawałam. Ale w najbliższym czasie postaram się to zmienić.   

6 komentarzy:

  1. cała sterta wygląda smakowicie: Anne Rice którą uwielbiam, Stephen King... :) nie znam jedynie Alexandry Pavelkovej, ale okładkę ma przednią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ,super i jeszcze raz super! Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie tytuły są świetne, wśród nich najbardziej interesuje mnie King i Christie ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny stosik ;) Miłej lekturki życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę ciekawy stosik:) Czekam na Kinga.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Z przyjemnością przeczytam recenzje tych wszystkich książek najbardziej czekam na Agatę Christie XD

    OdpowiedzUsuń