poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Przymierze ognia - David Morrell

Opis
W zagadkowych okolicznościach znika przyjaciel znanej dziennikarki. Młoda kobieta rozpoczyna prywatne śledztwo i wpada na trop potężnej, tajemniczej organizacji. Jej członkowie opętani ideą uratowania świata przed katastrofą ekologiczną, nie cofną się nawet przed zbrodnią...

  W walce o środowisko
W obronie przyrody można posunąć się daleko, jasne, rozumiem. Ale w tej książce przekraczają wszelkie granice, bo mordują ludzi, którzy spowodowali większe zanieczyszczenia. Chociaż kto wiem może to i jest jakiś sposób na ochronę środowiska. Opis jest bardzo krótki przez co dużo nam nie zdradza o treści książki. Ale nie zniechęciła mnie ta nie wiedza. Bardzo mnie wciągnęła nie było w niej zbędnych opisów dzięki czemu było więcej akcji. Język nie jest zbyt trudny, szybko i przyjemnie się czyta. Jest to książka religijno-kryminalna. Z początku podchodziłam do tego sceptycznie. No bo religia? (osobiście nie mam nic przeciwko religii po prostu książki o takiej tematyce mnie nie interesują no chyba, że egzorcyzmy). Myślałam: "Będą tu co rozdział klepać zdrowaśki czy co?" Na szczęście się myliłam. Szczerze to nie spodziewałam się tego co mi tak książka zaprezentowała. David Morrell napisał świetną książkę. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz będę miała okazje zetknąć się z jego twórczością. 

3 komentarze:

  1. mnie religijna tematyka również nie ciekawi, ale w takiej wersji nawet chętnie sprawdzę o czym to jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam kiedyś podobną książkę i po tę chyba też sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy motyw, zabijanie w imię ochrony środowiska. Chociaż o religii nie lubię czytać, to tym razem postaram się zaryzykować. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń