niedziela, 21 sierpnia 2011

Zbieracz burz tom II - Maja Lidia Kossakowska + Konkurs trzech życzeń

Opis
"Oto Królestwo Niebieskie... w którym nie ma Boga. Oto miejsce, gdzie archanioł sprzymierza się z diabłem. Oto on... Niszczyciel Światów, Miecz Pana, Lewa Ręka Boga. Nad jego głową znów zawisły ciężkie chmury, a w Siódmym Niebie zaległa głucha cisza... cisza przed burzą. Oto Daimon Frey Wiara, Nadzieja, Miłość... To jego grzechy kardynalne Zaprawdę powiadam Ci: Gdy sięgniesz po tę książkę poznasz kolejne siedem grzechów głównych... Lecz czy jesteś gotowy?


Szalony rozkaz wykonany
No i szaleniec dopiął swego. Tylko czy aby dobrze zrobił. Tom II na pewno jest lepszy od pierwszego, ale nie powalający. Plusem jest to, że zdecydowanie jest więcej akcji. Niestety jak dla mnie zbyt długie opisy albo nieciekawe podrozdziały popsuły wszystko. Okey nie mówię, że to jakiś szajs czy coś niegodnego uwagi żeby nie było. Po prostu co jakiś czas (przynajmniej mnie) nie chciało się tego czytać. Ogólnie książka wcale nie jest taka zła. (może to po prostu nie mój gatunek?) Napisana prostym językiem może i nawet chwilami młodzieżowym. Mam nadzieję, że po przeczytaniu wcześniejszych części trochę poprawi mi się ocena na temat tej serii. Polecam.




8 komentarzy:

  1. wysoka ocena, więc może kiedyś przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomimo takiej oceny, nie przeczytam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak już gdzieś tam wspominałam mam w planach "Siewcę wiatru" :) A jeśli tom pierwszy mi się spodoba istnieje duże prawdopodobieństwo, że i po kontynuacje sięgnę ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o niej i chyba się za nią zabiorę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej wiem że to nie o tej książce ale mam pytanko na poprzedniej stronie twojego bloga pisało że czytałas szkoła gwiazd sekretne pragnienia pamiętasz może co się w niej zdarzyło

    OdpowiedzUsuń
  6. jak widać drugi tom również nie zniewala dlatego podtrzymuje swoją wcześniejszą wypowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anonimowy pisze...
    Hej wiem że to nie o tej książce ale mam pytanko na poprzedniej stronie twojego bloga pisało że czytałas szkoła gwiazd sekretne pragnienia pamiętasz może co się w niej zdarzyło

    Odp:
    Pamiętam, że jedna z bliźniaczek nie chciała być cały czas piosenkarką tylko chciała iść na studia medyczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele o niej słyszałam i mam w planach

    OdpowiedzUsuń