wtorek, 16 sierpnia 2011

Tatuaż - Susanna Moore

Opis
Frannie jest młodą i niezależną rozwódką mieszkającą w Nowym Jorku .Pewnego dnia w barowej piwnicy podgląda przystojnego mężczyznę z tatuażem na nadgarstku w intymnej sytuacji z rudowłosą kobietą .Ich spojrzenia spotykają się ponad głową tamtej i od tej chwili Frannie zaczyna podążać wprost do piekła .Nieznajoma z baru zostaje odnaleziona martwa , przyjaciółka Pauline -brutalnie zamordowana ,jeden ze studentów Frannie ,Cornelius ,narzuca się jej...Ona sama wdaje się w nie rokujący przyszłość romans z detektywem prowadzącym śledztwo w sprawie okrutnych morderstw młodych kobiet . A detektyw James A. Malloy ma na lewym nadgarstku tatuaż ...

To nie tak jak myślisz
A co jeśli jest całkiem inaczej niż sądziłaś? Nooo, to może się źle skończyć dokładnie tak jak w tej książce. Po pierwsze to powinni na tej książce napisać 16+ a może i nawet 18+. Bo tam są bardzo szczegółowo opisane sceny erotyczne. Po drugie nudziłam się trochę przy niej ale brnęłam przez nią żeby dowiedzieć się kto jest morderca. I przyznam szczerze, że koniec totalnie mnie zaskoczył w ogóle się tego nie spodziewałam. I to jedyny plus tej lektury. Ale poza zakończeniem to nie było w niej nic ciekawego (chyba, że kogoś interesują sceny erotyczne) więc zbytnio nie polecam. 



9 komentarzy:

  1. Wkurzają mnie sceny erotyczne w książkach więc nie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam nic przeciwko scenom erotycznym, ale jeśli są jedynym elementem wartym uwagi to ja za lekturę takiej powieści szybko podziękuję :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytam książek dla scen erotycznych więc nie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. natknęłam się na nią ostatnio w taniej książce, ale odpuściłam zakup. widzę, że nie ma czego żałować.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpuszczę sobie mimo scen erotycznych w książce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm, książkę sobie daruję, ale wyczekuję recenzji książek Kossakowskiej! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodziewałam się czegoś lepszego.Raczej odpuszczę sobie tą lekturę. XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Przeczytałem , mocne .

    OdpowiedzUsuń