piątek, 14 stycznia 2011

Hej ;P

Hej postanowiłam, że się przeniosę z bloogu.
Tak więc umieszczę od razu notatkę.
Mam nadzieję, że ta zmiana wyjdzie mi na dobre.
                                                        
Tytuł: Pamiętnik jedynaczki 2 - sekret dzikiego
Autor: Hanna Kowalska-Pamięta
Ilość stron: 232
Ocena:3/6
Moja opinia: Trochę lepsza od pierwszej części ale dalej mnie niczym nie zachwyciła.  W sumie to dużo się nie różni od pierwszej.
Opis: Pamiętacie Paulinę Kozińską - trzynastoletnią dziewczynę, która chciałaby mieć rodzeństwo i marzy o psie? Chcecie poznać jej dalsze losy? Przeczytajcie koniecznie drugą część Pamiętnika. Życie Pauliny nadal pełne jest niespodzianek. Jedynaczka nie może narzekać na nudę. Wprawdzie nie ma już problemów z matematyką, tajemniczy wielbiciel staje się jej... hmm... można powiedzieć - chłopakiem. Część sekretów się wyjaśnia, ale pojawiają się nowe. Dziki nie mówi jej wszystkiego. W jego życiu zachodzą niespodziewane zmiany. Komplikują się także losy jej przyjaciółki Beaty... W szkole pojawia się nowy, owiany nimbem tajemniczości nauczyciel matematyki. Ciocia Małgosia znów coś ukrywa przed Pauliną. Ciężkie jest życie dorastającej dziewczyny...
+: Jest to 2 część

11 komentarzy:

  1. Zmiana na lepsze :)
    A co do książki to ją czytałam i za bardzo mi się nie podobała.

    Aha i dodaję Cię do linków albo ulubionych blogów i do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie przeczytam ;)
    Dodałam Cie do linków :)
    Jak masz czas zajrzyj też na mojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super że w końcu postanowiłaś się przenieść !
    Dodaję cię do linków !

    Co do książki to czytałam pierwszą część i drugiej nie zamierzam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, chyba kiedyś czytałam pierwszą część, po tą może też kiedyś sięgnę tez dodałam cię do linków

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za dodanie, ja też cię umieszczę w moich linkach.Co do książki czytałam pierwszą część i być może skuszę się na drugą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny blog i zapraszam do mnie
    a co do ksiązki raczej się nie skusze nie lubię takich ksiązek
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka z pewnością nie dla mnie. Pozdrawiam i także dodaję do linków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Książka nie dla mnie ;) Dzięki za wizytę, także dodam do linków, z drobnym pytaniem - informujesz o nn?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ponieważ nie jestem blogspot, tylko z onetu, to będę bardzo wdzięczna za informowanie. Wtedy przeczytam recenzje najpóźniej następnego dnia, a nie tydzień później :)

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam o niej, ale raczej nie przeczytam :) (vanilla-review.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno temu ją czytałam i nie podobała mi się. :)

    OdpowiedzUsuń