poniedziałek, 31 stycznia 2011

Chłopaki to kłopoty

Tytuł: Chłopaki to kłopoty
Autor: Jean Ure
Ilość stron: 150
Ocena: 5/6
Moja opinia: Nie spodziewałam się tego po tej książce. Z tytułu, okładki a nawet opisu wydaje się kolejną książką o zakochanej nastolatce. Ale nie... Jest w niej trochę kryminału a przynajmniej w jednym momencie ( w każdym razie główna bohaterka tak uważa). Można powiedzieć też, że trochę magii. Podsumowując uważam, że książka jest godna uwagi.    
Opis: Jo zakochała się po uszy w pewnym przystojnym chłopaku, ale za nic w świecie nie mogła się do tego przyznać przyjaciółkom. Aby zrobić na nim wrażenie postanowiła kupić brokatowe buty z cekinami. Tylko skąd wziąć na nie pieniądze? Wystarczy zaoszczędzić na taksówce... i po imprezie wrócić do domu autobusem, a jeszcze lepiej samochodem znajomego. Ale wszyscy wiedzą, że chłopaki to najczęściej kłopoty!
 

11 komentarzy:

  1. Taka... typowa młodzieżówka ;) Wątpię bym przeczytała :]

    OdpowiedzUsuń
  2. Opis mało zachęcający. raczej nie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zachęciłaś mnie, na pewno nie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wątpię czy przeczytam, opis nie jest za bardzo zachęcający.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, ta książka całkowicie nie jest w moim stylu, więc nie sądzę, że się za nią wezmę. Opis trochę przypomina mi 'Pamiętnik księżniczki'. ;)
    Sama widzę, że masz mieszaną opinię na ten temat.

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. ;)
    [okiem-recenzenta.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam i mam identyczne zdanie jak ty ;)
    Czekam na kolejną notkę ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie dla mnie :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. magia i kryminał brzmi nie źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam, ale już nie za bardzo pamiętam, jak ją oceniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem czy przeczytam...Kiedyś czytałam kilka ksiązkek tej autorki, może teraz sięgnę o tą ksiązkę? Zobaczymy ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie opisujesz swoje przeżycia o niej. Kiedy znajdę chwile czasu, to powinnam sięgnąć;)

    OdpowiedzUsuń