piątek, 4 lutego 2011

Być piękną

Tytuł: Być piękną
Autor: Jana Frey
Ilość stron: 167
Ocena: 4/6
Moja opinia: Tak na serio to jest to idealna książka dla dziewczyn które maja jakieś kompleksy, bo jak ją przeczytają to emm... jak to powiedzieć, no nie wiem może w końcu zrozumieją, że nie każdy jest idealny a każdy może mieć fajnego chłopaka i lepiej podkreślać to co jest w sobie najpiękniejsze niż myśleć nad tym co by było np. jak bym była chudsza.
Opis: Ile jest warty piękny nos? Helena wie jedno: nie miała szczęścia przy podziale genów. Dlaczego akurat ona musiała odziedziczyć okropną brodę po ojcu? I komu potrzebny taki wstrętnie zadarty nos? Jej w każdym razie na pewno nie. Dziewczyna nie może już na siebie patrzeć. Czy powinna odważyć się na operację plastyczną? Być piękną to powieść, która stawia ważne pytania dotyczące tożsamości, akceptacji siebie i trudności z odnalezieniem się w świecie.
 

11 komentarzy:

  1. Myślę, że to książka dla mnie. Moja mama z pewnością by się ucieszyła, gdybym ją czytała. Pewnie pomyślałaby, że koniec z marudzeniem, ha! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie moimi kompleksami się nie martwię... Akceptuję siebie i to, że nie mam chłopaka (wystarczy wmówić sobie, że się jest samowystarczalną jednostką)... Jak mnie najdzie na "dołek" to przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wydaje się ok, ale nie wiem czy będzie za bardzo bazować na twierdzeniu "liczy się to co w środku, a nie na zewnątrz' czyli typowe moralizatorstwo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przeczytam bo bardzo lubię książki tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety, nie czytałam ani jednej książki tej autorki. I powiem, że trochę irytują mnie książki, gdzie bohaterki z góry są kreowane na ofiary i mają problemy psychiczne. ;p No ale cóż, niekiedy takie lektury mogą coś uzmysłowić.

    Pozdrawiam, Lady.

    [okiem-recenzenta.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś mnie nie ciągnie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam. Jak na razie nie mam żadnych .,kompleksów''. Dlatego sama nie wiem czy po nią sięgnę . !

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam żadnej z książek tej autorki. Być może szkoda, że jeszcze tego nie zrobiłam

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja kochana pisarka!
    Ja napewno przeczytam, chociaż nie wydaje się być bardziej ciekawa od tych z psychologicznych z zseri Ossolineum.

    OdpowiedzUsuń
  10. Co prawda z tego typu książek wyrosłam juuż jakiś czas temu, jednak gdybym po nią siegnęła, to nic złego by się nie stało ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi sie twoj bloog. Ja tez pisze blooga ale na onecie. Pisze głownie o jednej ksiązce o harrym potterze i jej bohaterach.
    Bardzo bym prosiła abyś odwiedziła mojego bloga , tu adres: http://syriusz-harry.blog.onet.pl/

    Prosze napisz komentarz:)

    OdpowiedzUsuń