piątek, 25 lutego 2011

Szkoła gwiazd - gwiazdy rocka

   
Tytuł: Szkoła gwiazd - Gwiazdy rocka
Autor: Cindy Jefferies
Ilość stron: 150
Ocena: 1/6
Opis: Kto by nie chciał zostać gwiazdą? Odkąd jej zespół wygrał Muzyczny Pojedynek, Tara stała się sławna w Rockley Park, szkole dla utalentowanych dzieciaków, a także w całym kraju! Grupa planuje teraz nagranie w telewizji oraz występ podczas ogromnego koncertu na cele charytatywne. Niestety, Charliego zżera zazdrość o sukcesy kolegów i w efekcie utrudnia życie Tarze na każdym kroku. Problem w tym, że chorego perkusistę będzie musiał zastąpić właśnie Charlie. Czy Tarze uda się zapanować nad gniewem na Charliego? Czy zespół poradzi sobie ze swoim najważniejszym występem?
+: Jest to 11 część
 Tytuł: Szkoła gwiazd - primadonna
Autor: Cindy Jefferies
Ilość stron: 120
Ocena: 1/6
Opis: Najsłynniejsze uczennice Rockley Park, bliźniaczki Pop i Lolly Lowther, już od dawna są znanymi modelkami. Teraz będą nagrywać swoją pierwszą płytę. Jednak Pop ma inne plany. Zamiast skupić się na śpiewaniu, postanawia zostać prezenterką w telewizji. Niestety, podczas nagrania okazuje się, że Pop nie jest wystarczająco dobra. Czy Pop zmarnuje szanse na wielki sukces?
+: Jest to 9 część

Ogólna opinia: O piszę to tak: Kolejna część z serii po co się wysilać skoro można napisać książkę o zwyczajnym życiu. Zero emocji. Wszystko zawsze się dobrze kończy. No normalnie życie jak marzenie. Ja podziękuje za takie coś. Może dlatego, że jestem za stara na takie książki no ale cóż to jest właśnie moje zdanie.  

13 komentarzy:

  1. 11? O, ja dziękuję xD Pewnie wszystko leci jednym schematem. Nie no, po prawdzie każda książka leci teraz schematem, ale żeby w takiej dawce...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię przewidywalnych książek. Będę omijać szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. O mój Boże... I przeczytałaś wszystkie je? Mam nadzieję, że nie skoro wydają się takie tandetne... Nie przeczytam... Pozdrawiam ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie dużo tych części ;)
    dla mnie siedem to dużo

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczerze ja nie przeczytałam ani jednej książki z tej serii i chyba nie mam zamiaru bo ja cóż nie gustuje w takich książkach o gwiazdach

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam żadnej części i nie zamierzam.

    OdpowiedzUsuń
  7. 1. Ostatnio zaczęłam gustować w innej tematyce książek.
    2. Czytałam 2 ksiązki z tej serii i mam takie samo zdanie jak ty.

    Z tego można wywnioskować,że nie sięgnę ani po tą ani po żadne inne ksiązki tej serii ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam żadnej części, nie ciągnie mnie do tego. Nie przeczytam... U mnie nn :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś miałam ją sobie pożyczyć, ale na szczęście coś mnie od tego odciągnęło...

    OdpowiedzUsuń
  10. dotarłam chyba do 8. części i jakoś tak się urwało. spróbuję przeczytać resztę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej książce i widzę, że zbyt wiele nie straciłam.


    [okiem-recenzenta.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czytam takowych książek. Owszem, lubię obyczajówki, ale obyczajówki, nie książki dla dzieci ;) Takie coś dla odetchnięcia od ciężkiej literatury ;)
    Za tą podziękuję, bo bym nie wytrzymała pierwszych kilku stron.

    [magiaksiazek.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń