piątek, 11 lutego 2011

Po drugiej stronie snów

Tytuł: Po drugiej stronie snów
Autor: Catherine Webb
Ilość stron: 255
Ocena: 5/6
Moja opinia: Na początku nie brałam z chęcią tej książki i to samo uważałam jak zaczynałam ją czytać nie raz chciałam ją odłożyć i już więcej do niej nie wrócić ale mam tak, że nie potrafię przejść do następnej książki nie kończąc obecnej wiec brnęłam przez nią i po jakimś czasie przestałam żałować swojej decyzji bo okazało się, że książka jest naprawdę świetna, wprowadza nas w świat magii chwilami czułam się jakbym sama uczestniczyła w tej historii naprawdę gorąco polecam. 
Opis: W Królestwie Snów pojawiają się śmiercionośne zaklęcia. Królowej grozi niebezpieczeństwo. Dwór wskazuje oskarżycielsko na czystego jak łza lorda Rylama. Ale taki już jest dwór w Niebieści - zanim zasiądą do śniadania, już intrygują i kłamią. Jedno jest jasne - Niebieść potrzebuje Laenana Latawca, najpotężniejszego maga w całej Krainie Snów, postrachu Mrocznej Twierdzy i protektora Śniących. Tylko on zaprowadzi porządek w Królestwie Snów i odeśle każdy koszmar tam, gdzie jego ojczyzna, do Królestwa Koszmaru. A Laenan, jak na złość, jest na wakacjach...

11 komentarzy:

  1. nazwy postaci i miejsc brzmią dość zawile, ale wierze na słowo, że przez książkę da się przejść :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Do listy "za niedługi czas" ;) Twoja opinia i opis mnie zaintrygowały xD Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć twoja opinia jest świetna to nie wiem czy znajdę czas dla tej książki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Heh, może kiedyś jak będzie w bibliotece czy coś.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cóż, zapowiada się ciekawie. ^ Ha, dzisiaj nawet przez przypadek zerknęłam na tą książkę na lubimyczytać. Może kiedyś przeczytam. (:

    [okiem-recenzenta.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  6. Po twojej recenzji wydaje mi się że książka jest ciekawa, może po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może ale nie na pewno zobaczymy.[nika-poleca]

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe
    może kiedyś przeczytam bo wątpię żebym przeczytała niedługo
    mam inne plany
    ale jeszcze zobacze bo recenzja mi się spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam 1/4 książki tej samej autorki. Bodajże w krainie snów, którą napisała, mając 14 lat. I muszę do niej powrócić, a później zabiorę się najwyżej za tą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wpisuję książkę na swoją listę ;)
    Lubię gdy pojawia się tematyka snów i magii.
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń