piątek, 4 marca 2011

Zwierzenia nastoletniej niani

Tytuł: Zwierzenia nastoletniej niani
Autor: Victoria Ashton
Ilość stron: 160
Ocena: 6/6
Moja opinia: Ogólnie książka mi się podobała. Może nie była czymś niepowtarzalnym, niezwykłym czy czymś w tym rodzaju ale całość była spoko. Przyjemnie mi się ją czytało. Była może trochę pusta w paru momentach ( chodzi mi o to jak autorka opisała tą rodzinę u której pracowała główna bohaterka) ale da się znieść. Całokształt jest godny polecenia.  
Opis: Znana (mega bogata) rodzina z Nowego Jorku poszukuje uczennicy szkoły średniej do opieki nad genialną (wkurzającą) ośmiolatką (wstrętnym bachorem) w (superluksusowym) apartamentowcu .
Szesnastoletnia Adrienne zatrudnia się jako niania ośmioletniej Emmy - genialnego dziecka z piekła rodem, które zdążyło się już pozbyć pięciu poprzednich opiekunek. Ale Emma to i tak anioł w porównaniu ze swoją siedemnastoletnią siostrą Cameron. Wszyscy wiedzą, jaki z niej numer. Wszyscy, poza Adrienne.
Adrienne nie zważa na przestrogi najlepszej przyjaciółki. Razem z Cameron urządzają sobie wypady na szalone zakupy, włóczęgi po barach i zwariowane imprezy.
Czy Cameron naprawdę chce, żeby Adrienne została jej przyjaciółką? Oczywiście, że nie. Cameron ma ochotę na jej chłopaka.
+: Jest to 1 część
 

13 komentarzy:

  1. Jak będę się wybitnie nudzić, to sobie kiedyś przeczytam. Ale na razie nie zanosi się abym nie miała co czytać. Wręcz przeciwnie, ja nie wiem w którą książkę oczy włożyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dla mnie, jakoś nie czytam takich typowych młodzieżówek. A co do Pośredniczki to zaczęłaś po prostu od końca ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. uhu
    nie mam na razie czasu
    ma pełno książek do przeczytania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie do końca mnie ciągnie, ale nie mówię nie. jak mi wszystkie te "poważne dzieła" wyjdą bokiem to pewno zacznę szukać czegoś lżejszego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Heh fajny opis nie raz widziałam tą książę w różnych księgarnianych ale nigdy mnie zbytnio nie ciągnęło by ją kupić ale po tej opinii pewnie ją kupie ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak nie będę miała co czytać to może sięgnę lecz na razie nie zanosi się na to.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś zaczęłam czytać ta książkę, ale coś mnie w niej odrzucało więc odłożyłam ją na bok. Raczej nie ponowię próby przeczytania...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli gdzieś ją znajdę to chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. chyba jednak już wyroslam z takich książek...
    Ale może w wakacje - kto wie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię niekiedy przeczytać lekkie książki o nastolatkach. Wprowadzają mnie w taki zupełnie inny świat.

    [okiem-recenzenta.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak na razie mam mnóstwo książek do przeczytania. Ale jeśli moje zbiory się zmniejszą to z chęcią sięgnę po tą książkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś chciałam przeczytać, zobacze może się zabiore.

    OdpowiedzUsuń