niedziela, 20 marca 2011

W wąskim gronie

Tytuł: W wąskim gronie
Autor: Kate Brian
Ilość stron: 224
Ocena: 7/6
Moja opinia: Uważam, że jest to najlepsza seria książek jaką kiedykolwiek czytałam. Można je czytać wiele razy i się nią nie znudzić. Jest to seria, która nie opowiada tylko tak jak to większość książek o miłość dziewczyny do chłopaka i szczęśliwym zakończeniu na końcu. W tych książkach nie można przewidzieć co się zaraz stanie tu wszystkie zdarzenia odbywają się niespodziewanie. Każdemu by się spodobała ta seria, ponieważ jest o miłości, (nie tylko chłopaka do dziewczyny) przyjaźni, zagadkach kryminalnych itp. Na dodatek autorka tak podsyca naszą ciekawość kończąc każdą książkę, że po prostu musimy przeczytać następna część, żeby się dowiedzieć co się stało dalej. Naprawdę gorąco polecam tą serie. Jeśli zaczniecie ją czytać to w życiu się od niej nie oderwiecie.
Opis: Pełna intryg, mroczna atmosfera Easton - ekskluzywnego liceum z internatem. Dziewczyny z bogatych amerykańskich domów tworzą zamknięty, snobistyczny krąg, w którym wydarzenia biegną w szybkim tempie. Ostro współzawodniczą w nauce, ich miłości i przyjaźnie przechodzą bardzo poważne próby. Czyta się świetnie, to niemal kryminał, w którym zbrodnia musi zostać ukarana.
+: Jest to 5 część

Pierwsza część: TUTAJ
Druga część: TUTAJ
Trzecia część: TUTAJ
Czwarta część: TUTAJ 

 

10 komentarzy:

  1. Czytałam pierwszą część i strasznieee mi się podobała.~! Jak na razie wciąż poluję na drugi tom ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak na razie przeczytałam trzy części tej serii, a czwarta czeka na półce :).
    Co do "Wampiratów..." to mnie samą zniechęcała wizja czytania o piratach, ale ze względu na to, że książka została mi polecona przeczytałam i nie żałuję :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę się do nich dobrać skoro tak świetnie oceniasz tę serię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę w ogóle przeczytać coś od tej autorki, może zacznę od Idealnego chłopaka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak tak polecasz, to muszę kiedy poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no nie wiem czy przeczytam
    najpierw będę musiała sięgnąć po pierwszą część

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam okazji czytać książek z tej serii, ale skoro są takie świetne... Muszę się z nimi zapoznać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam i nie zamierzam [mika-poleca]

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiem, że są jakieś książki tej autorki w bibliotece,musze poszukać

    OdpowiedzUsuń