środa, 19 stycznia 2011

Kto się przyzna?


Tytuł: Kto się przyzna?
Autor: Kate Brian
Ilość stron: 223
Ocena: 7/6
Moja opinia: Uważam, że jest to najlepsza seria książek jaką kiedykolwiek czytałam. Można je czytać wiele razy i się nią nie znudzić. Jest to seria, która nie opowiada tylko tak jak to większość książek o miłość dziewczyny do chłopaka i szczęśliwym zakończeniu na końcu. W tych książkach nie można przewidzieć co się zaraz stanie tu wszystkie zdarzenia odbywają się niespodziewanie. Każdemu by się spodobała ta seria, ponieważ jest o miłości, (nie tylko chłopaka do dziewczyny) przyjaźni, zagadkach kryminalnych itp. Na dodatek autorka tak podsyca naszą ciekawość kończąc każdą książkę, że po prostu musimy przeczytać następna część, żeby się dowiedzieć co się stało dalej. Naprawdę gorąco polecam tą serie. Jeśli zaczniecie ją czytać to w życiu się od niej nie oderwiecie. 
Opis: Red Breenan liczyła, że nauka w Easton Academy odmieni jej życie. I rzeczywiście, z początku wszystko wydawało się piękne, lecz szybko zaczęła dostrzegać rysy na idealnym obrazie szkoły. Jej chłopak, Thomas, zniknął, a wkrótce okazało się, że został zamordowany.
Śledztwo utrudniają intrygi jej koleżanek, policja podejrzewa jej nowego ukochanego, a sama Reed czuje się coraz bardziej zagrożona. Ktoś stara się za wszelką cenę ukryć prawdę o śmierci Thomasa i nie cofnie się przed niczym, by prawda nie ujrzała światła dziennego...
+: Jest to 4 Część
 
Pierwsza część: TUTAJ 
Druga część: TUTAJ 
Trzecia część: TUTAJ 


12 komentarzy:

  1. ciekawa recenzja ;D
    zobacze może przeczytam
    nie moge się doczekać następnej recenzji

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ! Boska recenzja !
    Pierwsza twoja taka długa recenzja !
    Widzę że się tu zadomowiłaś oby tak dalej !

    Książkę oczywiście przeczytam , choć przeczytałam dopiero 1 część to wkrótce dojdę do czwartej ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam w bibliotece i być może przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czy jest w bibliotece. Jeśli tak to z pewnością

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam pytanie może wiesz dlaczego nigdzie nie można kupić książki ,,Pośredniczka'' meg cabot ?
    Mogła byś mi napisać czemu na ten e-mail będe bardzo wdzięczna bo nigdzie nie moge jej dostać z góry dziekuje ;)
    hexgirl@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam jeszcze żadnej książki Kate Brian... Muszę kiedyś sięgnąć. A co do książek o wampirach to mogę Ci kilka polecić. Kroniki Wampirów - Anna Rice, Saga Domu Nocy - P.C Cast + Kristin Cast, Saga Zmierzchu - Stephenie Meyer, Saga o Wiedźminie - Andrzej Sapkowski ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy o niej nie słyszałam i zazwyczaj nie czytam książek o takiej bardziej młodzieżowej tematyce, ale ten wątek morderstwa... To coś dla mnie! Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  8. przeczytałam wszystkie części i muszę szczerze przyznać że od serii pamiętnik księżniczki meg cabot żadna książka mnie tak nie wciągnęła. Gdy zaczęłam to już się oderwać nie mogłam... mam nadzieje że każdemu się spodoba bo naprawde warto się za nią zabrać

    OdpowiedzUsuń
  9. to dzięki tobie przeczytałam te książki i naprawdę jestem ci winna wielką przysługę to najlepsze książki jakie czytałam i mam pytanie czy ambicja jest już ostatnią częścia czy jest jakaś jeszcze jeśli tak napewno przeczytam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie Ambicja nie jest ostatnią częścią ;p To jest dopiero połowa cyklu ;) Niestety nie ma jeszcze tłumaczenia 8 części dlatego sama nieoficjalnie się tym zajełam a lin do pierwszego rozdziału znajdziesz na oficjalnym forum tej serii www.private.fora.pl ;p

      Usuń