poniedziałek, 24 stycznia 2011

Septimus Heap - Smoczy Lot

Tytuł: Septimus Heap - Smoczy lot
Autor: Angie Sage
Ilość stron: 414
Ocena: 6/6
Moja opinia: Świetnie napisana książka. Czyta się szybko pomimo grubej zawartości. Wprowadza nas w świat magii. Przygody Septimusa są napisane młodzieżowym językiem. Łatwo można się wczuć w głównego bohatera i razem z nim przeżywać te wszystkie zdarzenia. Gorąco polecam wszystkim fanom fantazy i nie tylko.
Opis: Minął rok. Septimus, Uczeń Czarodziejki Nadzwyczajnej, pilnie pobiera nauki, co zdecydowanie nie podoba się jego najstarszemu bratu, Simonowi. Uważa on, że cudem odzyskany najmłodszy brat podstępnie zajął miejsce należne najstarszemu i wszelkimi siłami stara się doprowadzić do ostatecznej rozgrywki pomiędzy sobą a Septimusem. Simon coraz bardziej zwraca się ku Mrocznej Magii i skłonny jest zrobić wszystko, aby osiągnąć własne cele. Powraca zatem do Zamku, by porwać Księżniczkę Jennę. W wielkim niebezpieczeństwie znajduje się także Marcia, Czarodziejka Nadzwyczajna... Tajemniczy zielony kamień, który Septimus otrzymał w podarku od Jenny, córki nieżyjącej Królowej, okazuje się ni mniej, ni więcej, jajem smoka. Wskutek szczęśliwego zbiegu rozmaitych okoliczności, mały smok wylęga się i przysparza swemu opiekunowi niemałych strapień.
+: Jest to 2 część
 

Jest pewna nowość na blogu a mianowicie po prawej stronie jest nowa rubryczka "Niedawno wydane".
Mam nadzieje, że spodoba wam się to. 

12 komentarzy:

  1. Super notka !
    Książka wydaje się super ;)
    Więc osobiście poszukam jej w bibliotece

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka raczej nie dla mnie i wątpię czy znajdę ją w bibliotece.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jakoś zalatuje mi Harrym Potterem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam wszystkie 4 tomy serii - wszystkie sympatyczne, lekkie i przyjemne, ale jednocześnie trochę... dziecinne. I tak mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna recenzja ;)
    a książki teraz nie mogę przeczytać, bo nie mam czasu

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam ;D obecnie mam 'Duch Królowej', ale jakoś nie mogę się do tego zabrać ;D

    [ pamietnik-czytania.blog.onet.pl ]

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdy znajdę w bibliotece przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  8. sama obecnie czytam 'oczy smoka' King'a więc kiedy może i na 'smoczy lot' się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam trzy tomy, bo czwartego w bibliotece brak :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Są smoki jest impreza! Alannada dopisuje do listy

    OdpowiedzUsuń
  11. Książki z tej serii są super! Gorąco polecam miłośnikom fantasy :D

    OdpowiedzUsuń