piątek, 11 marca 2011

Tytuł: Zwierzenia nastoletniej niani 3 - Pikantne sekrety
Autor: Victoria Ashton
Ilość stron: 152
Ocena: 5/6
Moja opinia: Zdecydowanie jest to lepsza część niż 1 (niestety 2 część nie czytałam więc nie wiem, czy od tej też jest lepsza). Czyta się szybko i przyjemnie. Najbardziej podobał mi się ten niespodziewany zwrot akcji na końcu książki. Szczerze to nie wiem co mogę jeszcze napisać na temat tej książki wiec zakończę to tak, żę ogólnie książka mi się bardzo podobała i polecam ją wszystkim.
Opis: Słyszeliście o Parkerze? Ma kłopoty. Wszyscy o tym wiedzą. Więc dlaczego nie powie Liz, swojej dziewczynie, co tak naprawdę jest grane?
Słyszeliście o Liz? Parker z nią zrywa. Coś ukrywa i w tej chwili nie ma głowy do randek.
Słyszeliście o Adrienne? Spotyka się z Graydonem Warnerem! Graydon mówi, że jest w niej zakochany. Ale dajcie spokój, czy można wierzyć facetowi, który poderwał już chyba każdą dziewczynę w mieście?
Słyszeliście o Cameron? U niej bez zmian - wciąż jest jędzą...
+: Jest to 3 część
 

10 komentarzy:

  1. musiałabym sięgnąć najpierw po pierwszą część ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm.. nie czytałam jeszcze tej serii ale jak będę miała okazje to przeczytam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie, dziękuję ;) Typowa młodzieżówka...

    OdpowiedzUsuń
  4. Raczej nie przeczytam .. ;( Os tanio czytam inną tematykę książek. ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmm... na początku musiałabym przeczytać pierwszą część :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam pierwszej części więc nie przeczytam i tej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam, ale szczerze to już mało z niej pamiętam. Przydałaby się powtórka. ;)

    Dodaję do linek. ; *

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm... czy ja wiem? typowa młodzieżówka, a mnie takowe coraz bardziej przestają się podobać

    OdpowiedzUsuń