piątek, 22 kwietnia 2011

Desiree czyli czas próby

Tytuł: Desiree czyli czas próby
Autor: Heidi Hassenműller
Ilość stron: 144
Ocena: 6/6
Moja opinia: Jest to wzruszająca opowieść napisana na faktach opowiadająca o tym jak życie potrafi być okrutne. Desiree młoda dziewczyna poznaje Dennisa zakochuje się w nim, przeżywają razem piękne chwile. Aż pewnego dnia dziewczyna dowiaduje się, że zginą on w wypadku samochodowym.Później zaczyna mieć problemy z kostką z czasem okazuje się, że jest skazana do końca życia na wózek inwalidzki. Po zaręczeniu się z Albinem (bratem Dennisa) jej życie nabiera barw, aż tu nagle dostaje wiadomość, że jej ukochany po operacji prawdopodobnie już się nie obudzi. Pewnego dnia Desiree ma wypadek samochodowy. I wie, że teraz już nigdy nie będzie tak jak przed wypadkiem. Przyznam szczerze, że podczas czytania jej nieraz zakręciła mi się łza koło oka. Jest to raczej książka dla młodzieży ale i starszych też. Pokazuje (a raczej uczy) ona, że nawet w najgorszych chwilach nie wolno się poddawać. 
Opis: Désirée jest młoda, zakochana i wydaje się, że życie stoi przed nią otworem. Niespodziewanie jednak jej chłopak ginie w wypadku, a ona musi nauczyć się z tym żyć. Na dodatek zaczyna mieć problemy z chodzeniem, a po wielu błędnych diagnozach zostaje skazana na wózek inwalidzki. Dziewczyna nie poddaje się, przekonuje się, czym jest prawdziwa przyjaźń, miłość i jak wiele znaczy w życiu cel, do którego dąży.

14 komentarzy:

  1. Nie słyszałam o niej ale wiesz muszę ją przeczytać ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam dwa razy, za każdym byłam wzruszona tą opowieścią. Warta polecenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna książka.
    A samo Ossolineum słynie z prawdziwych historii.
    Kiedy tylko książka pojawi się na półce w bibliotece - przeczytam ją.
    Nie ma bata.
    Kocham to wydawnictwo <3

    [magiaksiazek.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam i ta książka widnieje w ulubionych. Po po prostu zakochałam się w tej powieści. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam jeszcze o niej, ale wydaje się, że dużo straciłam i będę musiała nadrobić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie czytałam ale mam zamiar.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie czytałam i mimo Twojej zachęcającej opinii jakoś nie mam ochoty...

    OdpowiedzUsuń
  8. Choć wysoko ocenione raczej nie przeczytam ;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Może kiedyś po nią sięgnę, ale na razie sobie ją odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Opis i recenzja brzmią bardzo pięknie. Chętnie przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  11. tą serię książek bardzo cenię, ale o Desiree jeszcze nie słyszałam. w najbliższej przyszłości trzeba to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę w końcu przyłożyć się do tego... szukania ;))

    OdpowiedzUsuń