piątek, 8 kwietnia 2011

Sophie odkrywa Amerykę

Tytuł: Sophie odkrywa Amerykę
Autor: Dyan Sheldon
Ilość stron: 134
Ocena: 4/6
Moja opinia: Nie jest to jakaś wybitna książka przyznaję, ale nie jest też wcale taka zła. Przyjemnie się czyta. Idealna książka na wieczór. Sądziłam, że będzie to kolejna opowieść z serii dziewczyna zakochała się w jakimś chłopaku i żyli długo i szczęśliwie. A jednak się myliłam. Chyba tylko w jednym momencie było wspomniane coś na ten temat jeśli się nie mylę. Ogólnie jest ona o poznawaniu przez Sophie (angielkę) Ameryki i o przygodach jakich w niej doznaje. Polecam.
Opis: I zawsze byłam zadowolona z tego, kim jestem. Nie zarozumiała w stylu: jestem-najlepszym-co-się-przydarzyło-ludzkości-od-czasu-wynalezienia-żarówki. Raczej: światu-przytrafiały-się-gorsze-rzeczy-niż-Sophie-Pitt-Turnbull..

 

13 komentarzy:

  1. chyba niestety nie dla mnie ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś chciałam przeczytać, ale teraz zupełnie sobie ją odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może być fajna raczej tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka być może jest niezła, ale ja raczej po nią nie sięgnę. Nie przemawia do mnie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Na razie mam ciekawsze książki, a ta należy do tych co przeczytam, gdy same mi się rzucą w ręce.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też powiedziałabym, że to romans. Mimo wszystko raczej nie sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  7. Raczej nie dla mnie ale może kiedyś gdy będę się nudzić.Kto wie?

    OdpowiedzUsuń