piątek, 1 kwietnia 2011

Idealne życie

Tytuł: Idealne życie
Autor: Dyan Sheldon
Ilość stron: 168
Ocena: 1/6
Moja opinia: Totalna porażka. Pierwszy raz mi się zdarzyło, że jakiejś książki nie przeczytałam do końca. Ale ona mnie tak zanudziła, że po prostu nie dałam rady. Autor całkowicie się tu położył. Zero akcji, emocji i jakiejkolwiek próby zaciekawienia czytelnika. Przeczytałam tylko do połowy i w tej części opisał życie nudnej nastolatki przeciętnym liceum (czy gdzie tam ona chodziła). Na koniec napiszę, że nie polecam tej książki.
Opis: Miałam idealnych rodziców, mieszkałam w idealnym mieście i robiłam same idealne rzeczy z moimi idealnymi przyjaciółmi. Aż do dnia, kiedy sprowadziła się Lola. Nie zrozumcie mnie źle. Nie twierdzę, że Lola zrujnowała mi życie. Ona po prostu ma zadziwiająco dużo wspólnego z bombą atomową, chociaż zazwyczaj nie wybucha. Ale odkąd ją spotkałam, wszystko się zmieniło. I za to zdecydowanie obwiniam Lolę!
+: Jest to coś w rodzaju 2 części akcja dzieje się po tym co było w "Wyznania nastoletniej gwiazdy".

 

13 komentarzy:

  1. Czyli nie przeczytam. Mówisz aż tak źle?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. będę omijać szerookim łukiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Czytałam", ale niestety nie powiem czy mi się podobała czy nie, ale raczej wątpię, gdyż sama jej do końca nie doczytałam...

    OdpowiedzUsuń
  4. NIE PRZECZYTAM .. NIGDY W ŻYCIU ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś chyba wypożyczyłam ją z biblioteki ale się za nią nie zabrałam i w końcu oddałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sam opis mnie nie zachęcił... Twoja opinia tym bardziej. Nie sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  7. Porażka mówisz więc będę omijać szerokim łukiem.

    OdpowiedzUsuń
  8. CZytałam. Bardzo ciekawa książka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolejna książka nie w moim typie. Poczeka, aż zrecenzujesz coś głębszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zapamiętam i będę omijać!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się tam ona podobała!!

    OdpowiedzUsuń