piątek, 13 maja 2011

Seria " Na topie"

Tytuł: Na topie 1 - Z nowego Jorku do Hollywood
Autor: Zoey Dean
Ilość stron: 200
Ocena: 6/6
Opis: Po dwunastu latach bycia najlepszą uczennicą, popijania z mamą herbatki w Waldorf-Astorii i uczestniczenia w imprezach dobroczynnych Anna Percy ma świetne perspektywy przed sobą i nudne życie panienki z dobrego domu za sobą. Wybiera się na podbój Los Angeles, gdzie czekają ją wizyta na ślubie zdobywcy Oscara, bal w wytwórni filmowej Warner Brothers i spotkanie chłopaka, w którym się zakocha. Nie mogło być lepiej. Aż do chwili gdy na scenę wkraczają rywalki. Są NA TOPIE i nic nie przyćmi ich blasku!
+: Jest to 1 część

 Tytuł: Na topie 2 - Dziewczyny z Hollywood
Autor: Zoey Dean
Ilość stron: 216
Ocena: 6/6
Opis: Bestsellerowa seria zwana "Plotkarą w Hollywood". W Beverly Hills Anna ma zamiar szaleć i zapomnieć o Benie. Na pewno pomoże jej w tym weekend w odlotowym spa z przystojniakiem Samem. I film, który sama nakręci! Ale jedno pytanie nie daje jej spokoju: czy jeśli wybaczy Benowi, nastąpi hollywoodzki happy end czy hollywoodzka katastrofa?
+: Jest to 2 część

 Tytuł: Na topie 3 - Blondynka z ambicjami
Autor: Zoey Dean
Ilość stron: 208
Ocena: 6/6
Opis: Anna pracuje wreszcie przy nowym serialu. Nagle wszyscy chcą się z nią przyjaźnić, od redaktor naczelnej szkolnej gazety, która liczy na pikantne ploteczki, po przypadkowego znajomego, który gra w reklamach psiej karmy (ale chce zostać reżyserem!). Więc w czym problem? Jej szefem jest ojciec Cammie Sheppard, gruba ryba w Hollywood, a Cammie nie lubi dzielić się z nikim względami swojego taty. A już na pewno nie z Anną. Cammie snuje więc intrygę tak podłą i skomplikowaną, że mogłaby zawstydzić wszystkich hollywoodzkich scenarzystów razem wziętych.
+: Jest to 3 część.


Tytuł: Na topie 4 - Meksykańska
Autor: Zoey Dean
Ilość stron: 256
Ocena: 6/6
Opis: Jeśli w ogóle musisz pytać, co to znaczy, Nigdy nie będziesz? NA TOPIE! Anna chce odpocząć na jakiś czas od chłopaków, a Samantha ma ochotę na miłosną przygodę. Wybierają się więc do odlotowego spa w Meksyku. Szalony tydzień imprezowania, surfowania, zakupów i randek. Ale kiedy jeden z wypadów kończy się wizytą w opuszczonej rezydencji na pustyni, upragnione wakacje zaczynają przypominać sensacyjny film. Na topie to seria z amerykańskich list bestsellerów, wydawana w 12 krajach i ekranizowana przez wytwórnię Universal!
+: Jest to 4 część

 
Tytuł: Na topie 5 - Przygoda w Las Vegas
Autor: Zoey Dean
Ilość stron: 232
Ocena: 6/6
Opis: Anna, bohaterka serii Na topie urywa się z przyjaciółkami z nudnej szkolnej wycieczki. Czy to doby pomysł? Tak, jeśli alternatywą jest luksusowy hotel w Las Vegas. Dziewczyny balują i szaleją naprawdę na maksa. A Cammie przechodzi samą siebie i startuje w konkursie dla showgirls. Ale najlepszy numer wypadu do Miasta Grzechu dopiero nastąpi...
+: Jest to 5 część

 
 Tytuł: Na topie 6 - Bal stulecia
Autor: Zoey Dean
Ilość stron: 240
Ocena: 6/6
Opis: Ben wraca do Los Angeles - w samą porę, żeby zabrać Annę na bal. Ale pewna dziewczyna może zepsuć ich plany. Adam odkrywa coś, co może sprawić, że świat Cammie rozpadnie się na kawałki. Samantha zgadza się iść na bal z Parkerem i... nie poprzestają tylko na tańcu. Co się stanie, kiedy z Paryża przyleci chłopak Samanthy, żeby zrobić jej niespodziankę? Ten bal będzie odlotowy, skandaliczny, totalnie szokujący! Tej nocy szkolna elita szybko nie zapomni!
+: Jest to 6 część


Tytuł: Na topie 7 - Amerykańska piękność
Autor: Zoey Dean
Ilość stron: 204
Ocena: 6/6
Opis: Zbliża się koniec roku szkolnego. Dla bogatych nastolatków z Beverly Hills nadchodzi czas wakacyjnego szaleństwa. Nie wszyscy jednak są w nastroju do zabawy: złamanego serca nie wyleczy nawet najlepsza impreza.
+: Jest to 7 część

Opinia ogólna:
Ogólnie seria mi się podobała. Opowiada ona o grupce znajomych, którzy mają masę forsy i robią co chcą. Główna bohaterka ma najwięcej rozumu ( przynajmniej jeśli chodzi o dziewczyny), ale za to ma pewien kłopot z chłopakami. Zawsze wraca do tego jednego ale pomiędzy bajeruje z innymi. Książka opowiada o przygodach całej paczki.  Nie jest to wyczerpująca lektura. Idealnie pasuje na ciepłe wiosenne wieczory. Polecam.
 
 * Przypominam, że do 20.05.2011r. można wysyłać zgłoszenia w sprawie współpracy ze mną na forum.
Od razu wspomnę, że nie zaczynamy od zera strona już jest działy też ja już prawie wszędzie dałam swój pierwszy wpis. Zostało nam tylko ogarnięcie wyglądu (przyznam, że nie ogarniam tego więc potrzeby mi jest grafik) pisanie postów i zwerbowanie innych w to. Tutaj podam link do Forum. TUTAJ  





13 komentarzy:

  1. Mnie jakoś seria nie przekonuje. Nie przepadam za motywem sławni i bogaci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę za bardzo przypomina mi pierwszy tom "Błękitnokrwistych", który niezbyt mi się podobał. Raczej nie sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  3. Raczej nie przeczytam, nie bardzo mnie kusi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę często w bibliotece, jedna tylko pierwszy tom. Wydaje mi się, że nie ma sensu zaczynać jeśli nie będę miała jak przeczytać dalszych części. ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś miałam pierwszą część w rękach. Zaczęłam nawet czytać, ale coś mnie odrzuciło dlatego odłożyłam ją na bok. Nie sądzę bym kiedykolwiek do niej wróciła...

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam tę serię w bibliotece :) Jeśli nie będzie nic ciekawego to z chęcią przeczytam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Może przeczytam;)

    mój nowy blog z recenzjami książek. zajrzysz?
    http://mojerecenzjeksiazek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam ni jednej książki ale mam zamiar ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam dwie książki z tej serii. Plotkara podobała mi się trochę bardziej. Chociaż takie książki nie należą do moich ulubionych.

    OdpowiedzUsuń
  10. a ja mam małe pytanie :) bo u mnie w empiku nie ma pierwszej częście.. za to jest 2 i 7 :) czy one są ze sobą jakoś mocno powiązane że trzeba czytać je po kolei czy można skakać z jednej do drugiej ? jesli możesz odpowiedz u mnie na blogu, będzie mi łatwiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja na razie przeczytałam 6 pierwszych części i uważam że książka jest świetna. Polecam, bardzo "lekko" się czyta i fajna fabuła :D

    OdpowiedzUsuń