piątek, 6 maja 2011

Impreza musi trwać + 2 informacje


Tytuł: Impreza musi trwać
Autor: Kate Brian
Ilość stron: 257
Ocena: 7/6
Moja opinia: Uważam, że jest to najlepsza seria książek jaką kiedykolwiek czytałam. Można je czytać wiele razy i się nią nie znudzić. Jest to seria, która nie opowiada tylko tak jak to większość książek o miłość dziewczyny do chłopaka i szczęśliwym zakończeniu na końcu. W tych książkach nie można przewidzieć co się zaraz stanie tu wszystkie zdarzenia odbywają się niespodziewanie. Każdemu by się spodobała ta seria, ponieważ jest o miłości, (nie tylko chłopaka do dziewczyny) przyjaźni, zagadkach kryminalnych itp. Na dodatek autorka tak podsyca naszą ciekawość kończąc każdą książkę, że po prostu musimy przeczytać następna część, żeby się dowiedzieć co się stało dalej. Naprawdę gorąco polecam tą serie. Jeśli zaczniecie ją czytać to w życiu się od niej nie oderwiecie.
Opis: Tytułowa impreza to niezwykle ekskluzywny bal, na który uczniowie prywatnego liceum Easton nie zostali zaproszeni. Reed Brennan ma to zmienić. Reed jest przywódczynią dziewczyn z Easton, ciągnie się za nią mroczna przeszłość jej poprzedniczek. Ariana skończyła w szpitalu psychiatrycznym, Noelle wyrzucono, a Cheyenne nie żyje. Zdobywszy wszystko, o czym mogła zamarzyć, Reed zdaje sobie sprawę, że ma ogromnie dużo do stracenia, ale impreza musi trwać...
+: Jest to 6 część
Pierwsza część: TUTAJ
Druga część: TUTAJ
Trzecia część: TUTAJ
Czwarta część: TUTAJ
Piąta część: TUTAJ


Na początku w notce miała być inna książka ale zdecydowałam, że bez sensu marnować kolejnego wpisu na nią więc edytowałam notkę z inna częścią z tej serii i tam wkleiłam o niej informacje. TUTAJ

UWAGA UWAGA !!!!
Szukam osób chętnych do stworzenia razem ze mną forum poświęconego serii książek Kate Brian "Tylko dla wybranych" (oczywiście powinny one być jej fanami). Zapraszam wszystkich zainteresowanych. Ważne by ten ktoś miał oryginalne pomysły, trochę czasu, przydałby się ktoś kto by był grafikiem. Mam nadzieję, że zgłoszą się osoby, które nie zrezygnują po miesiącu. Chętnych proszę o wysłanie swojego imienia i nr. gg na e-maila : ksiazki14@wp.pl w temacie wpiszcie"Forum". Na zgłoszenia czekam do 20.05.11r.


15 komentarzy:

  1. Jak książka jest taka świetna, to może kiedyś przeczytam

    OdpowiedzUsuń
  2. nie przepadam za książkami pani Brian... ale ty je tak wychwalasz, że zaczynam mieć na nie ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie to przeczytam ;)

    Zamienili tomy miejscami po prostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwi mnie taka pozytywna opinia o tej książce, bo ja też uwielbiam tę serię :)

    Dodaję Twój blog u mnie do linków i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. 7 na 6? no to się nazywa wysoko oceniona pozycja. aż z ciekawości się za nią rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam tylko jedną książkę tej autorki i nie była ona jakichś wysokich lotów, ale przyjemnie się ją czytało ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Po pierwszym rzucie oka myślałam, że ta siódemka to taki chochlik, "obsunięcie" palca:D Szkoda, że seria ma aż tyle tomów, ale w sumie są raczej krótkie...

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja w ogóle nie znam tej serii :) Chyba będę musiała obejrzeć się za nią w bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Może kiedyś ale przydało by się zacząć od pierwszej części.

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam, że jest bardzo przyjemna ; ) Dodaję do obserwowanych ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie, nie moja bajka ;) Naprawdę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oho! Muszę przeczytać ;) Niesamowicie mnie zainspirowałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oderwać to się pewnie oderwiemy, o ta książka nie ma nieskończonej ilości stron :D Żartuję oczywiście... ale i tak na wszelki wypadek poszukam, a jak ją będę mieć, przeczytam, aby zobaczyć czy to wszystko jest prawdą... Znaczy się ja czytałam kilka książek tej autorki i są nawet ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kocham tę książkę i mam pytanie czy jest kolejna część?Jeśli tak to czy ktoś mógłby mi podać tytuł :)

    OdpowiedzUsuń