środa, 15 czerwca 2011

Chcę żyć!

 
Tytuł: Chcę żyć!
Autor: Marliese Arold
Ilość stron: 132
Ocena: 5/6
Moja opinia: Każdy mówi, że nie bał by się osoby, która jest chora na AIDS czy HIV, ale gdy przyjdzie co do czego to jest inaczej. I podobnie jest w tej książce. Z początku bohaterka nie wie o tym o tym, że jest zarażona ale dostaje list od byłego, że jest taka możliwość i się zaczynają obawy oraz koszmary. Wkrótce pojawiają się objawy i lekarze potwierdzają, że to HIV. Jak koleżanki dowiadują się o tym to ją odtrącają (nie rozumiem takich ludzi). Na szczęście w końcu wszystko dobrze się kończy i Nadin zostaje zaakceptowana. Myślę, że ten problem odrzucenia wiąże się z braku wiedzy na ten temat. A w tej książce możemy tą wiedzę znaleźć więc polecam ją każdemu!
Opis: Nadine nie może uwierzyć, że Florian, który był jej pierwszą wielką miłością, ma AIDS. Czy ona też się zaraziła? Kiedy okazuje się, że jest zakażona wirusem HIV, cały jej świat wali się w gruzy. Z kim może o tym porozmawiać? Ile zostało jej jeszcze życia?

6 komentarzy:

  1. Jeszcze nie czytałam żadnej książki z tej serii Muszę to zmienić

    OdpowiedzUsuń
  2. ostatnimi czasy na wielu blogach jest totalny wysp książek Ossolineum, a ja mam takie zaległości, że o istnieniu połowy nawet nie słyszałam... muszę się w końcu wziąć za siebie

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też trochę dziwią reakcje ludzi na wiadomość o zarażeniu HIV, ale nie wiem, czy sama bym tak nie zareagowała...

    OdpowiedzUsuń
  4. W mojej szkole była ta książka, koleżanka ją czytała...

    OdpowiedzUsuń
  5. Książkę chciałam wypożyczyć, ale zrezygnowałam. Zbyt wiele negatywnych opinii, że główna bohaterka przesadza i wszystko kręci się tylko w okół "o matko, jestem chora!". Z ciekawości przejrzałam książkę - faktycznie. Niezbyt to ciekawe... I akurat ta powieść sobie odpuszczę.
    Polecam z Ossolineum "Dobranoc, słonko".

    [magiaksiazek.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam jakiś czas temu i niezbyt mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń