piątek, 10 czerwca 2011

Oszaleć ze strachu

Tytuł: Oszaleć ze strachu
Autor: Jana Frey
Ilość stron: 150
Ocena: 5/6
Moja opinia: Dziwne, że człowiek może się bać praktycznie wszystkiego, ale tak właśnie jest z Norą. Wciągająca a zarazem wzruszająca opowieść o tym jak czasami człowiek musi codziennie stoczyć ze sobą walkę aby przeżyć ten dzień. Napisana prostym językiem, szybko i przyjemnie się czyta. Naprawę wciągająca polecam każdemu. (kolejna genialnie napisana recenzja ;/ dobijam się już )
Opis: Każdego dnia Nora na nowo rozpoczyna swoją walkę. Tęskni za tym, żeby, jak wiele innych dziewczyn w jej wieku, bawić się, kochać i snuć plany na przyszłość.
Ale Nora boi się. Coraz częstsze ataki chorobliwego lęku sprawiają, że dziewczyna poddaje się rozpaczy. W chwili, kiedy wydaje się, że wszystko już stracone, że jest już za późno na ratunek, dziewczyna znajduje wyjście ze swojej sytuacji i schronienie przed zewnętrznym światem. Nora jest jedną z licznej grupy nastolatków, którzy korzystają z pomocy poradni psychiatrycznej dla młodzieży. Jej historia, opowiedziana w sposób przejmująco szczery, stała się kanwą tej powieści.

10 komentarzy:

  1. Eee tam! Jak to "genialnie napisana recenzja" z sarkazmem? Ma być bez niego! Notka ciekawa, zachęcająca przede wszystkim. Książkę chętnie przeczytam... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czytałam, a nawet mam w domu i również polecam, bo warto.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypożyczyłam, ale nie zdążyłam przeczyć ._. Ma się ten talent, ale okey. No, ale czym prędzej wypożyczę. Niech tylko pojawi się w bibliotece ^^. Według mojej znajomej - genialna. Ja już teraz tak uważam ;)

    [magiaksiazek.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  4. Po co ten sarkazm w Twoich słowach? Twoje opinie są krótki i zwięzłe - nie ma w tym niczego złego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czego chcesz? Dobra recenzja, przynajmniej wiem o co w niej chodzi i nie gubię się... Co do książki to raczej nie dla mnie, ale...

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie na książkę poluję, słyszałam że dobra ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba jest w bibliotece, muszę poszukać

    OdpowiedzUsuń
  8. Cała seria (wydawnictwo?!) jest przez wszystkich zachwalana. Nie powiem, że nie czytałam żadnej z książek, bo nie jestem pewna ;p Jak wchodzę do biblioteki postanawiam sobie, że wypożyczę coś z tej serii... i zapominam.
    [w-krainie-andersena.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj. Wyrzucasz sobie niepotrzebnie! O to właśnie chodzi. Masz szczerze napisać co Ty sądzisz o książce własnymi słowami. Mnie się twoja recenzja podoba, szkoda tylko, że ta książka to nie moja działka ;)

    OdpowiedzUsuń