sobota, 23 lipca 2011

Nieposkromiona

Tytuł: Nieposkromiona
Autor: P.C. Cast, Kristin Cast
Ilość stron: 360
Ocena: 7/6
Moja opinia: Jedynym minusem książki (zresztą całej serii) jest to, że co rusz streszczają najważniejsze wydarzenia z poprzednich części. No rozumiem na początku książki tak dla przypomnienia ale,żeby to ciągnąć aż do połowy i nawet dalej to już lekka przesada. Strasznie mnie to irytowało. Na szczęście jest to jedna negatywna rzecz jaką znalazłam na razie w tej serii. Bo np. te problemy sercowe Zoey raczej mnie śmieszą a nie wkurzają. Znowu stwierdzam, że ta część jest lepsza od poprzednich. Przyznam, że w 1 lub 2 momentach się zgubiłam i musiałam 2 raz przeczytać ale możliwe, że to prze to iż czytałam nieoficjalne tłumaczenie i były tam jakieś błędy. Czytało mi się ją bardzo szybko za co daje plus bo równoznaczny się to z tym, że mnie bardzo wciągnęła. ogólnie polecam wszystkim.
Opis: Życie robi się nieznośne, gdy przyjaciele są na ciebie wściekli. W ciągu tygodnia Zoey traci wszystkich swoich trzech chłopaków i staje się wyrzutkiem, choć jeszcze niedawno otaczał ją szeroki krąg znajomych. Teraz liczba przyjaciół zmalała do dwóch osób, z których jedna jest Nieumarłą, a druga Nienaznaczoną. Neferet tymczasem wypowiedziała wojnę ludziom. Zoey nie uważa tego za dobry pomysł, ale czy ktokolwiek jej wysłucha? Jej przygody w szkole dla dorastających wampirów przybierają niebezpieczny obrót. Lojalność przechodzi ciężką próbę, ujawniają się szokujące podteksty, budzi się pradawne zło.
+: Jest to 4 część  

9 komentarzy:

  1. Tak, drażniące jest, kiedy czyta się ciągle o wydarzeniach z przeszłości ;] Ja przeczytałam normalną książkę, która stoi zresztą na mojej półce ;] Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam to jako ebooki, bo w życiu bym nie kupiła. Ale ja mam coraz gorsze zdanie o tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę przeczytać tą serię. Jednak tylko jeśli znajdę ją w bibliotece lub w formie ebooka. Widziałam wiele pozytywnych, ale także sporo negatywnych opinii na jej temat więc trochę szkoda mi kasy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wampiry, a więc nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przepadam za książkami o wampirach, więc chyba nie sięgnę, aczkolwiek wiele osób polecało mi już ją...
    Muszę się jeszcze zastanowić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmm... już sama nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam w planach tą serię, więc kiedyś na pewno przeczytam. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście to powtarzanie wydarzeń z przeszłości jest drażniące jednak robi się coraz ciekawiej.

    OdpowiedzUsuń
  9. To powtarzanie wydarzeń jest bardzo denerwujące tak samo jak to, że w każdej kolejnej części gdy jest mowa o jednym z bohaterów, autorka ich opisuje bp. bliźniaczki. W każdej części piszą o nich, że dokańczają za siebie zdania, mimo że inaczej wyglądają to nazywają je bliźniaczkami itp. Bardzo mnie to irytuje. Ale poza tym książka jest bardzo interesująca i nie można się nią znudzić :)
    W wolnej chwili zajrzyj
    http://sapphire-szafir.blogspot.com/
    Zamieszczam tam kolejne rozdziały MOJEJ książki (może Ci się spodoba)
    Pozdrawiam,
    Szafirowa

    OdpowiedzUsuń