środa, 20 lipca 2011

ONE LOVELY BLOG AWARD

 Zasady:
- napisz u siebie podziękowania i wklej link blogera, który cię nominował,
- napisz o sobie siedem rzeczy,
- nominuj szesnaście innych, cudownych blogerów (nie można nominować osoby, która cię nominowała),
- napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji.

 Bardzo dziękuję za nominacje Klaudii Karolinie to dla mnie prawdziwy zaszczyt. ;P

7 rzeczy o mnie:
1. Uwielbiam spacery podczas deszczu. Wkładam słuchawki do uszy i wybieram się w drogę. Nie raz sama nie raz z kimś. 
2. Kocham tańczyć. Gdy tylko usłyszę, że gdzieś obok w bloku jest jakaś domówka i na dworze słychać muzykę dosyć głośno (pomimo, że jest to nawet po północy jak to było ostatnio) dzwonie po koleżankę i tańczymy pod ich balkonem. (zazwyczaj towarzyszą nam fajne komentarze hehe ;])
3. Jestem po prostu zakochana w serialu "Dr. Hause". Uwielbiam Hugha Laurie Przyznam, że jest on po prostu stworzony do tej roli.
4. Nie mam ulubionego zespołu czy wokalistki/ty albo ulubionego typu muzyki co jakiś czas zmieniam swoje upodobania. 
 5. Jestem typem imprezowym ale lubię raz na jakiś odciąć się od całego świata i pobyć tylko ze swoją bujną wyobraźnią.
6. Nie mam pojęcia skąd ten pomysł się wziął ale mamy zamiar ze znajomymi (gdy tylko wszyscy będą mieli 18+) Zrobić sobie wycieczkę od Bałtyku aż po Morze śródziemne. (jestem ciekawa czy ktoś nas weźmie na stopa).
7. Najbardziej w szkole lubię wf ale jak każą nam biegać to mam ochotę udusić nauczycielkę.  (w tym roku skończyłam gim. i idę to technikum, mam cichą nadzieję, że tam tak nie będą nas męczyć na bieżni bo od kiedy na wf w klasie nie sportowej biega się po 7 km)

A teraz wytypuję 16 kolejnych bologów chociaż jakbym mogła to wypisałabym więcej (kolejność przypadkowa):

3. Klaudia 
7. Nika 
8. Ola123 
9. Chasm 
10. Vanilla 
12. Catherine 
14. KamCia 
  

9 komentarzy:

  1. Dziękuję za zaproszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze raz dziękuję za zaproszenie i przepraszam, ale nie potrafię nic sensownego wymyślić, dodatkowo brakuje mi czasu, a odpowiedzi wyczerpałam na 1o tajemnic, które pisałam całkiem niedawno;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że wzięłaś udział ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. To moja druga nominacja i dziękuję za to, jednak nie wezmę udziału, bo to dla mnie identyczne z poprzednią akcją ze zdradzaniem tajemnic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za nominację :)
    Ja też lubię wf, poza tym nieszczęsnym bieganiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za nominację, to już moja druga :).
    Ja także w tym roku skończyłam gimnazjum ;).

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo dziękuję za nominację :) a pod 3 punktem mogę się podpisać rękami i nogami :))

    OdpowiedzUsuń