czwartek, 7 lipca 2011

Zdradzona

 
Tytuł: Zdradzona
Autor: P.C. Cast, Kristin Cast
Ilość stron: 352
Ocena: 7/6
Moja opinia: Zdecydowanie "Zdradzona" jest lepsza od "Naznaczonej". Więcej akcji, Erika (hehe ;p) ogólnie jest ciekawsza. Zdziwiło mnie to, że Afrodyta pomagała Zoey w uratowaniu babci, a później przy Heathcie. Coś mi się wydaje, że w końcu upomni się o sporą przysługę. To, że Neferet jest zła praktycznie w ogóle mnie nie zaskoczył, bo coś w jej zachowaniu, słowach i tonie mówienia od początku mi nie pasowało. Strasznie szkoda mi było Stevie Rea jak umierała. Szczerze to trochę to dziwne było zważywszy na wcześniejsze zdarzenie. Książka nie raz mnie śmieszyła, czasami zaskakiwała. Normalny młodzieżowy język tym bardziej przyciąga uwagę. Mam nadzieję, że następne części będą równie świetne jak ta, a nawet i lepsze.
Opis: Zoey Redbird, adeptka w szkole wampirów, czuje, że wreszcie odnalazła swoje miejsce na ziemi. Została przewodniczącą Cór Ciemności i co ważniejsze, ma chłopaka... a nawet dwóch. Tymczasem w środowisku zwykłych śmiertelników dochodzi do tragedii ? ginie kilkoro nastolatków, a wszystkie tropy wiodą do Domu Nocy. Kiedy ludziom z jej dawnego otoczenia grozi niebezpieczeństwo, Zoey zaczyna sobie uświadamiać, że niezwykła moc, jaką została obdarzona, obraca się przeciwko jej najbliższym. Dziewczyna musi znaleźć w sobie odwagę, by stawić czoło najgorszemu - zdradzie.
+: Jest to 2 część.

10 komentarzy:

  1. Chętnie przeczytam. Na razie utknęłam na części pierwszej, ale słyszałam już głosy, że "Zdradzona" jest jeszcze lepsza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam wszystkie wydane w Polsce części. Trochę Ci zdradzę, że Afrodyta z części na część robi się coraz fajniejsza, a SR coraz gorsza. W Kuszonej życzyłam jej śmierci. A Afrodyta jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
  3. jak będzie okazja chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na pewno przeczytam, ale będzie źle. Ale czekam na recenzję "Ja, Diablica" xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Te książki kuszą i odrzucają jednocześnie, ale na 99% dam się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż, jeśli pierwsza część mnie zachwyci, nie widzę przeciwskazań, aby nie czytać dalej ;p

    [magiaksiazek.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeczytałam pierwsze 4 części i poluję na kolejne, ta seria coraz bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ochotę przeczytać tą serię. Bardzo często spotykam się z jej recenzjami dlatego tym bardziej jestem jej ciekawa :).

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro tak Ci się podobała Zdradzona, to co ty napiszesz po kolejnych częściach? ;D

    OdpowiedzUsuń