sobota, 16 lipca 2011

Wybrana

Tytuł: Wybrana
Autor: P.C. Cast, Kristin Cast
Ilość stron:
Ocena: 7/6
Moja opinia: Ponownie stwierdzam, że jest to lepsza część od 2 poprzednich. Ogólnie więcej się dzieje. Z początku jest normalnie dopiero po kilku stronach akcja się rozkręca i wtedy już się wkręcamy (przynajmniej ja) chociaż przyznam, że były momenty, które przerywały, że tak to ujmę manię czytania. W tej części autorki pokazały Zoey i Afrodyte w innym świetle (oczywiście były tez inny interesują ce zdarzenia ale to najbardziej przykuło moją uwagę). Z - złym (zdzirowatym), Afrodyte - dobrym (a przynajmniej w jaśniejszym niż zwykle). Chwilami czuła jakby się zamieniły one miejscami. Dzięki świetnie opisanym zdarzeniom mogłam wyobrażać sobie jak to wszystko przebiegało. Bardzo mi się podobała ta część. Szybo i przyjemnie m się czytało. Polecam!
Opis: Do Domu Nocy zakradły się ciemne moce i żądza krwi, a szkolne przygody dorastającej wampirki Zoey Redbird stają się coraz bardziej tajemnicze. Ci, którzy wydawali się przyjaciółmi, okazują się wrogami, a co dziwniejsze, zaprzysięgli wrogowie stają się przyjaciółmi. Tak zaczyna się intrygująca trzecia część serii, w której odwaga Zoey zostanie wystawiona na większą próbę niż kiedykolwiek przedtem. Wie, że wszystko, co odkryje, musi być zachowane w tajemnicy przed resztą mieszkańców Domu Nocy, w którym zaufanie stało się towarem deficytowym. Życie osobiste Zoey także toczy się coraz dziwniej – nagle okazuje się, że spotyka się z trzema chłopakami, co może zaowocować katastrofą towarzyską. Wkrótce potem wampiry zaczynają umierać. Naprawdę umierać. Zoey i jej przyjaciele odkrywają jednak, że nie wszystko jest takie, jakie się wydaje…
+: Jest to 3 część 

5 komentarzy:

  1. Z polecenia skorzystam, tylko dla zasady by zakończyć co zaczęłam czyli czytanie tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam, uważam, że z pierwszych trzech części ta jest najlepsza i druga z sześciu ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam. Uważam, że każda kolejna jest coraz lepsza, jednak "Wybrana" należy do mojej najlepszej trójki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w domu jedynie 2 tomy, ten musiałabym raz zakupić. ; )

    OdpowiedzUsuń